استقبال سینماروها از عاشقانه موزیکال

به گزارش ای ماسیس :

عاشقانه موزیکال «لا لا لند» دومین فیلم بلند دیمین شزل که با کسب ۱۴ نامزدی، فعلا رکورددار رقابت اسکار ۲۰۱۷ به شمار می‌رود، از دیروز (۱۴ ژانویه) – همزمان با روز ولنتاین – در گیشه چین افتتاح شد و ۱۲.۵ میلیون دلار فروخت.

وب سایت آی سینما: عاشقانه موزیکال «لا لا لند» دومین فیلم بلند دیمین شزل که با کسب ۱۴ نامزدی، فعلا رکورددار رقابت اسکار ۲۰۱۷ به شمار می‌رود، از دیروز (۱۴ ژانویه) – همزمان با روز ولنتاین – در گیشه چین افتتاح شد و ۱۲.۵ میلیون دلار فروخت.
استقبال سینماروها از عاشقانه موزیکال در روز ولنتاینافتتاحیه 12 میلیون دلاری «لا لا لند» در گیشه چین
به این ترتیب، کل فروش جهانی فیلم با پیشی گرفتن از فروش فیلم «شیکاگو» (۳۰۶.۸ میلیون دلار)، به بیش از ۳۰۷ میلیون دلار رسید. سینماروهای چین در حالی به استقبال «لا لا لند» رفته‌اند که فیلم‌های موزیکال معمولا گیشه چندان پررونقی در سینماهای این کشور ندارند و اکران‌شان با خطر شکست تجاری همراه است.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، با تبلیغاتی که با تمرکز بر روی مولفه‌های عاشقانه «لا لا لند» و بخت بالای فیلم در اسکار ۲۰۱۷ انجام گرفت و همچنین کسب مجوز لازم از سوی مقامات سینمایی چین برای اکران یک موزیکال امریکایی در روز ولنتاین، همگی از جمله عوامل تاثیرگذار در افتتاحیه موفق ساخته شزل به شمار می‌روند.

در سال‌های اخیر، روز ولنتاین به یکی از تاریخ‌های مهم در تقویم اکران گیشه چین تبدیل شده است. عنوان «لا لا لند» در سر در سینماهای چین به «شهر عاشقان موسیقی» ترجمه شده است. کمپانی «چاینا فیلم» پخش این عاشقانه موزیکال را در سینماهای چین به عهده داشته است. ژانویه گذشته بود که شزل و رایان گاسلینگ ستاره فیلم برای شرکت در مراسم حمایت و تبلیغ «لا لا لند» به پکن سفر کردند.

این نخستین فیلم کارنامه گاسلینگ است که در سینماهای چین روی پرده می‌رود. با این حال، اما استون که در گذشته با حضور در فرنچایز سینمایی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» به گیشه چین معرفی شده بود، نزد سینماروهای این کشور چهره‌ای شناخته‌شده‌تر به شمار می‌رود.

عجیب‌تر از افتتاحیه موفق «لا لا لند»، آغاز اکران فیلم اکشن «تریپل اکس: بازگشت ژاندر کیج» در سینماهای چین بود که افتتاحیه‌ای ۲۲.۷ میلیون دلاری را برای فیلم جدید ون دیزل رقم زد. دونی ین و کریس وو دو ستاره سرشناس چین نیز در این فیلم حضور دارند. بعد از گذشت پنج روز نمایش در سینماهای چین، فروش این تریلر ورزشی به بیش از ۹۳.۵ میلیون دلار رسیده و انتظار می‌رود تا پایان امروز، از مرز ۱۰۰ میلیون دلار هم عبور کند.



لینک منبع

مهرداد

علاقه مند به حوزه دیجیتال ، امنیت و راه کارهای تجارت الکترونیک

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *