بازاریابی برای استارت آپ ها

استارت آپ به معنای یک فعالیت اقتصادی که به تازگی آغاز شده است. در این صورت با مشتریان کمتری مواجه می باشد. در این میان به منظور جذب مشتری و بالا رفتن راندمان کاری یک استارت آپ، بازاریابی نقش موثری را ایفا می کند. بازاریابی برای استارت آپ نیازمند ایده های جدید و طی کرده راه های متمایز است. در زیر به چندین روش جدید برای تبلیغات و بازاریابی استارت آپ می پردازیم:

  • یافتن یک بستر جدید برای بازاریابی

همیشه برای بازاریابی و تبلیغات روش های جدید وجود  دارد. برای مثال می توان از طریق ساخت کلیپ های ویدئویی و انتشار لوگو و نام تجاری در شبکه های اجتماعی کار خود را آغاز کرد.

  • حضور در تمامی کانالهای ارتباطی

برای بازاریابی حضور در کانالهای متعدد ارتباطی که در حال حاضر برقرار است، نقش موثری را در گسترش نام تجاری ایفا می کند. برای مثال می توان از ورود شبک هایی جدید همچون تلگرام نام برد که به عنوان بستر تبلیغاتی مناسب تبدیل شده است.

استارت آپ

  • سودرسانی به هواداران

زمانی که تعداد زیادی از افراد را به عنوان حامی کمپین در اطراف خود جذب می کنید، بهتر است به منافع آنها نیز فکر کنید. در این صورت می توانید به آنها نیز درصد مشخصی از سود خود را در قالب یک مسابقه اهدا کنید. این کار نه تنها به درگیری شدن حامیان در نحوه فعالیت استارت آپ کمک می کند، بلکه می تواند بر تعداد آنها بیفزاید.

  • به کار بردن خلاقیت

داشتن خلاقیت می تواند در بازاریابی به شما کمک کند. در این صورت باید از روش هایی استفاده کنید که با دیگر رقبا متفاوت باشد. برای مثال زمانی که رقبای شما تمامی تلاش خود را در بازاریابی حضوری معطوف کرده اند، شما می توانید از روش بازاریابی اینترنتی استفاده کنید. با طراحی یک وب سایت و بهینه سازی آن می  توان تعداد زیادی مشتری را به سمت استارت آپ خود جذب کرد.

  • استفاده از تکنیک های قیمت گذاری

قیمت یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب اجناس و کالاها برای مشتریان است. بنابراین در زمان قیمت گذاری محصولات بدون می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. به این معنا که می توانید یک امتیاز را از مشتریان گرفته و در مقابل قیمت محصولات را کاهش دهید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *