منو

راهکارهایی برای استارت آپ های فروشگاهی

راهکارهایی برای استارت آپ های فروشگاهی

با ورود اینترنت و شبکه گسترده فناوری اطلاعات، این روزها شاهد شکل گیری کسب و کارهای اینترنتی هستیم. استارت آپ ها نیز یکی از کسب و کارهای اینترنتی به شمار می‎روند. راه اندازی یک فروشگاه آنلاین می‎تواند یک منبع مهم برای کسب درآمد باشد. اما این امر بدون در نظر گرفتن تکنیک ها و اسلوب های ویژه صورت نمی گیرد.

  • راهکارهای برای استارت آپ های فروشگاهی
  • برقراری فضای همکاری

به اشتراک گذاری مطالب جالب و جذاب برای کاربران و درخواست اظهارنظر از آنان، برگزاری جلسه و گفت و گو با کاربران می‎تواند میان مدیران فروشگاه و مشتریان فضای همکاری ایجاد کند. این فضا خودکار ایجاد نمی شود بلکه باید برای آن برنامه ریزی کرد.

  • توسعه شتاب دهنده ها و عوامل رشد

برخی سازمان های به استارت آپ های فروشگاهی کمک می‎کنند که به عنوان شرکت های رشد دهنده و شتاب دهنده شناخته شده اند. این شرکت ها در تمامی مراحل استارت آپ، تحقیقات تا ارائه آزمایشگاه و تجهیزات را پیگیری کرده و به دنبال استعداد و ایده ها می‎باشند.

  • کمک ها و سرمایه گذاری های عمومی

ایجاد کمپین های تبلیغاتی می‎تواند راهگشای توسعه سازمان باشد. استفاده از کمک های مردمی یک روش آسان برای گشترش استارت اپ است. با استفاده از توزیع سهام شرکت نیز می‎توان سرمایه های مردمی را برای حمایت از استارت آپ فروشگاهی جمع آوری نمود.

  • مشخص کردن اهداف استارت آپ

با مشخص شدن اهداف استارت آپ مسیر مشخص می‎شود. پس از این امر برنامه ریزی و در پیش گرفتن استراتژی اهمیت دارد.  برای دستیابی به نتایج مطلوب باید براساس برنامه های از پیش تعیین شده حرکت کرد.

  • تشکیل تیم

تشکیل تیم و گروهی که برای استارت آپ فعالیت کنند، یکی از نکات اصلی برای شروع کار است. بدین منظور باید تقسیم وظایف انجام شود و هر یک از اعضا یک مسئولیت مشخص را بر عهده بگیرند.

  • ایده پردازی

خلق راهکارهای جدید برای شروع، در میزان موفقیت استارت آپ اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل باید سعی کرد تا حد امکان از تقلید صرف خودداری کرد و تا جایی که ممکن است با الگو و الهام از استارت آپ های موفق عمل کرد.

دسته بندی ها: کسب و کار دیجیتال

دیدگاه ها