روش های تأثیرگذار برای موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

پائول گروسینگر یکی از افراد موفق در زمینه مدیریت کمپانی است. او  اولین شرکت خود بر اساس سه اصل بنا کرده که آنها را عبارت می داند از: مطالعه کتاب های خودآموز، یادگیری از راهنما و شریک کاری و درونی سازی نقل قول ها و سخنان با ارزش و استراتژیک شخصیت های برجسته. از نظر پائو گروسینگر، نقل و قول های دیگران برای او یک تاکتیک به شمار می روند که در موفقیت او نقش به سزایی را ایفا کرده اند. این جملات کوتاه و عمیق او را به فکر فرو برده و راهگشایی برای حل مشکلاتی بوده که پیش رویش قرار داشتند.

از نظر گروسینگر توجه به تجربیات دیگران می تواند به مدیریت بهتر کمک کند. حال مدیریت یک شرکت بزرگ باشد یا یک کسب و کارهای اینترنتی تازه راه اندازی شده. هیچ فرقی ندارد و آنچه تفاوت ایجاد می کند میزان توانمندی مدیر در بهره مندی از تجربیات دیگران است.

کسب و کارهای اینترنتی

  • روش های تأثیرگذار برای موفقیت و رشد
  • شانس و اقبال تنها یک شعار است. هیچ گاه پیشرفت با شانس ارتباطی ندارد. شانس تنها به موقعیت ها گفته می شود. ممکن است برای برخی موقعیت های فراهم شود اما در نهایت این تلاش است که به موفقیت جامعه عمل می پوشاند.
  • هرمان ملویل می گوید: «شکست حاصل از اصالت، بهتر از پیروزی حاصل از تقلید است». این حرف به این معناست که باید در کسب و کارهای اینترنتی متمایز عمل کرد و از تقلید کردن پرهیز نمود. اگر در متمایز بودن شکستی رخ دهد به تجربه مبدل می شود اما تقلیدی که به پیروزی می انجامد دوام زیادی ندارد و میزان انعطاف پذیری مدیران را کاهش می دهد.
  • فرصت ها به صورت اتوماتیک ایجاد نمی شود بلکه این انسان ها هستند که فرصت ها را خلق می کنند. به همین دلیل نباید منتظر ماند تا یک فرصت در مقابل ما قرار بگیرد بلکه خود باید به دنبال آن بریم.
  • هیچ موفقیتی یک شبه محقق نمی شود. برای موفقیت کسب و کارهای اینترنتی باید سعه صدر داشت. استیو جابز به عنوان پایه گذار شرکت اپل بارها با شکست مواجه شده اما در نهایت توانسته است از شکست ها درس بگیرد و تلاش بیشتری برای موفقیت کند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *