منو

کاهش هزینه‌های تبلیغات کالا در استارت آپ

کاهش هزینه‌های تبلیغات کالا در استارت آپ

زمانی که به استارت آپ اشاره می شود، منظور کسب و کارهایی هستند که در دنیای دیجیتالی انجام می شوند. در این روش اطلاعات به صورت دیجیتالی و شبکه ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از طریق تنها یک کانال ارتباطی می توان محصولات و خدمات شرکت را برای مشتریان شرح و توصیف کرد. گفته می شود هزینه تبلیغات کالا و خدمات در استارت آپ به نسبت سایر روش ها کمتر است. برای اثبات این حرف می توان به دلایل زیر اشاره کرد:

  • انتشار تبلیغات تنها برای یکبار

زمانی که از وب سایت، فروشگاه آنلاین و یا شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و معرفی محصولات استفاده می شود، تنها با یکبار انتشار می تواند تبلیغات خود را در معرض دید هزاران نفر قرار داد. ضمن اینکه به بازپخش مجدد نیاز نخواهد بود. که این امر موجب کاهش هزینه ها می شود. چرا که در گذشته تنها راه تبلیغات استفاده از بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر بود که علاوه بر درهم ریختگی شهر، پس از مدتی بنرها از بین می رفتند و باید برای تهیه آن مجدد اقدام کرد.

کسب و کار اینترنتی

  • داشتن مخاطبان در حجم وسیع

در تبلیغاتی که بوسیله وب سایت ها انجام می شود، حجم وسیعی از مشتریان و مخاطبان به سمت آن هدایت می شود. در حالی که در تبلیغات سنتی، مخاطب تنها بخش یا قشر خاصی از جامعه است. همچنین محدوده جغرافیایی در استارت آپ از بین می رود. به همین دلیل هر چقدر هم که در تبلیغات اینترنتی هزینه شود، زمانی که با حجم وسیعی از مخاطب مواجه شود، بازدهی شرکت را افزایش می دهد. در نتیجه هزینه در مقابل سودآوری آن ناچیز خواهد بود.

  • فرصت برابر برای همه شرکت

در دنیای واقعی شرایط تبلیغات برای همه به یک شکل نیست. اگر قرار باشد در یک شهر کوچک همه فروشگاه ها از تبلیغات استفاده کنند، مشتریان از تبلیغات گریزان می شوند و در نتیجه شاهد نتیجه عکس آن خواهیم بود. از سوی دیگر همه دارای فرصت برابر برای تبلیغات نیستند. اما در استارت آپ این امر فراهم شده است. از سوی دیگر موتورهای جستجو بدون وابستگی های جناحی و نسبی، اقدام به بازاریابی می کنند. این امر زمانی محقق می شود، که تکنیک های بهینه سازی وب سایت رعایت شود.

دسته بندی ها: کسب و کار دیجیتال

دیدگاه ها