منو

موفقیت کارآفرینان در کسب و کارهای دیجیتالی

موفقیت کارآفرینان در  کسب و کارهای دیجیتالی

نزدیک به ۹۰ درصد از کارآفرینان در زمان راه اندازی کسب و کارهای دیجیتالی دچار شکست می شوند که تقریبا بخش اعظمی از آنها کنار می کشند اما تعدادی نیز همچنان به راه خود ادامه می دهند. برخی نیز به دنبال بررسی و تبیین علل شکست پروژه خود هستند. شاید یکی از علل واقعی شکست استارت آپ ها، ناتوانی کارآفرینان در درآمدزایی می باشد که می تواند ناشی از اشتباهاتی است که در حین راه اندازی صورت می گیرد و منجر به شکست می شود. بیل گراس به عنوان یکی از کارآفرینان موفق در حوزه کسب و کارهای دیجیتالی چنین عنوان می کند که موفقیت به اشکال مختلفی در جلوی پای افراد قرار می گیرد اما آنکس که بتواند شکل اصلی موفقیت را شناسایی کند، موفق خواهد بود.

استارت آپ

همه ما می دانیم برای رسیدن به موفقیت راه های میانبر زیادی وجود دارد و فرمول های جادویی برای دستیابی به هدف موجود است. اما کسی که به عنوان کارآفرین شناخته شده است، باید بتواند نسبت به سایرین بالاتر رفته و زمان مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای دیجیتالی شاهراه اصلی را پیدا کند. چرا که زمان یک فاکتور کلیدی برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شود.اگر شما ایده ای را در ذهن خود پرورش داده اید و تمامی شرایط و اِلمان های لازم برای رسیدن به موفقیت را فراهم کردید، باید به عنصر زمان نیز توجه کنید. وقت شناسی برای شروع کسب و کارهای دیجیتالی نقش مهمی را ایفا می کند. به عنوان مثال، تصور کنید فردی استعداد فکر و خلق نظریات جدید را داشته باشد. ایده خیلی زود به ذهن خطور می کنند اما اگر مصرف کنندگان به اندازه کافی برای خرید محصولات آماده نباشند، موفقیت چندانی  در کسب و کارهای دیجیتالی کسب نمی شود.علاوه براین، جسارت و توانایی غلبه بر ترس، یک فاکتور مهم برای پیروزی کسب و کارهای دیجیتالی محسوب می شود. این امر در استارت آپ ها که شیوه جدیدی از کسب و کارهای دیجیتالی می باشد، کاملاً مشهود است. برخی ایده ها بطور بالقوه قابلیت تبدیل شدن به یک کسب و کار موفق را دارند اما ممکن است فرد از جسارت کافی برای شروع کار برخوردار نباشد و در نتیجه هیچ گاه به موفقیت دست پیدا نمی کند. توانایی دنبال کردن ایده ها، اهمیت زیادی در موفقیت کسب و کارهای دیجیتالی آپ ها دارد.

 

 

دسته بندی ها: کسب و کار دیجیتال

دیدگاه ها