خودروسازان در جمع ۱۰۰ برند با ارزش جهان

به گزارش ای ماسیس :

تسلا برای اولین بار در بین ۱۰۰ برند با ارزش جهان جای گرفته است. در حقیقت این شرکت تنها تازه‌وارد در تحقیق بهترین برندهای جهانی سال ۲۰۱۶ است و با ارزش تخمینی ۴.۰۱۱ میلیارد دلار در جایگاه صدم قرار گرفته است.

وب سایت پدال – شاهین احمدزاده: تسلا برای اولین بار در بین ۱۰۰ برند با ارزش جهان جای گرفته است. در حقیقت این شرکت تنها تازه‌وارد در تحقیق بهترین برندهای جهانی سال ۲۰۱۶ است و با ارزش تخمینی ۴.۰۱۱ میلیارد دلار در جایگاه صدم قرار گرفته است.

خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان
طبق اخبار منتشر شده از سوی اینتربرند، رشد تسلا با تغییر اولویت‌های مصرف‌کنندگان افزایش یافته است. نسل جدیدی از خریداران خودرو به دنبال ارزش، راحتی و راندمان بالا هستند که همین امر به تاثیر بالای برندهایی چون تسلا به منظور طراحی‌های جدید و برجسته اجازه می‌دهد.

خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان
خودروسازان کلاً در این تحقیق خوب عمل کرده‌اند و در مجموع ۱۵ برند خودروساز در بین ۱۰۰ برند باارزش جهان دیده می‌شوند. تویوتا در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته و نسبت به سال گذشته رشد یک پله‌ای را نشان می‌دهد. ارزش این برند ۵۳.۵۸ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. مرسدس بنز نیز دومین برند خودروسازی برتر با رتبه‌ی نهم است و ارزش آن ۴۳.۴۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است. ب ام و نیز با ارزش تقریبی ۴۱.۵۳۵ میلیارد دلار در رتبه‌ی یازدهم قرار گرفته است.

خودروسازان در جمع 100 برند با ارزش جهان
برای دیدن عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک نمایید.
خودروسازان حاضر در این لیست در مجموع ارزش ۲۵۶.۶۰۴ میلیارد دلاری دارند که طبق گفته‌ی اینتربرند نسبت به سال پیش رشد ۹.۵ درصدی را نشان می‌دهند. نیسان بیشترین رشد انفرادی را داشته و با رشد ۲۲ درصدی ارزش ۱۱.۰۶۶ میلیارد دلاری دارد. جای تعجبی ندارد که فولکس‌واگن بزرگ‌ترین بازنده بوده و ارزش آن با ۹ درصد کاهش به ۱۱.۴۳۶ میلیارد دلار رسیده است؛ اما آئودی و پورشه به ترتیب رشد ۱۴ و ۱۸ درصدی را داشته‌اند.

موتورسیکلت‌ساز افسانه‌ای هارلی دیویدسون نیز در مکان هشتادم این لیست قرار داشته و ارزش آن ۵.۵۲۷ میلیارد دلار است.

علیرغم عملکرد خوب خودروسازها، اینتربرند خاطر نشان کرده که صنعت خودرو با چالشی بزرگ در حفظ عملکرد خود در سال‌های آینده مواجه خواهد بود.

این گزارش می‌گوید: «مالکیت یک خودرو برای نسلی که درباره‌ی اثرات زیست‌محیطی و هزینه‌های بالای خودرو نگران هستند اهمیت کمتری می‌یابد.»

همان‌گونه که چشم‌انداز صنعت خودرو تغییر می‌کند، خودروسازها مجبور خواهند بود تا خود را با واگرایی گروه‌های مصرف‌کننده تطبیق دهند.



لینک منبع

نویسنده مطلب: مهرداد

علاقه مند به حوزه دیجیتال ، امنیت و راه کارهای تجارت الکترونیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *