رنو کوئیدی که به ایران می‌آید ایمن است؟

به گزارش ای ماسیس :

به گزارش جام جم آنلاین ، نشریه «اتوکار» نوشت؛ رنو پس از اولین آزمایش جهانی کوئید مجموعه‌ای از توسعه‌ها را برای آن در نظر گرفت، چرا که در آن زمان کوئید نتوانست هیچ ستاره‌ای را از NCAP دریافت کند. پس از اینکه این خودرو در بالاترین سطح به مجموعه‌های ایمنی مجهز شد و تغییرات زیادی کرد تنها موفق به کسب یک ستاره شد.

در طبقه بندی NCAP اروپا، یک ستاره به معنای حفاظت محیطی در تصادف است.

برای رسیدن به سطح ایمنی ۲ ستاره در اروپا، خودرو باید “حفاظت تصادف اسمی” را نمایش دهد. براساس همان روش ارزیابی دو سطح، اولین تست جهانی NCAP در تنظیمات پایه و بدون هیچ امکانات امنیتی اختیاری یا اضافی صورت می‌گیرد و پس از آن تست‌ها به ممکن‌ترین شکل‌های ایمنی درمی‌آیند.

الجندرو فوراس مدیر فنی NCAP جهانی در این خصوص می‌گوید: اغلب به تست مدل پایه خودروها می‌پردازیم. چرا که هیچ تضمین و گارانتی برای گزینه‌های امنیتی خریداری شده وجود ندارد.

این کارشناس فنی گفت: خودروسازها می‌توانند خودروها را امن کرده و در عین حال سود خوبی به دست آورند. این همان کاری است که در بسیاری از کشورها انجام داده‌اند. چرا که مصرف‌کنندگان تا حدود مایل به پرداخت این هزینه هستند.

هدف NCAP این است که به مصرف کنندگان تضمین دهد که تولیدکنندگان خودروهایی ایمن تولید می‌کنند. NCAP در بسیاری از بازارها تاثیر زیادی در امنیت ناوگان حمل و نقل داشته است.

NCAP تائید می‌کند که ضریب امنیت کوئید کم است.در حال حاضر نمونه این خودرو در بازار هند طرفداران زیادی دارد.



لینک منبع

نویسنده مطلب: مهرداد

علاقه مند به حوزه دیجیتال ، امنیت و راه کارهای تجارت الکترونیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *