پیغام سیم کارت های ترابرد شده تغییر کرد

به گزارش ای ماسیس :

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشترکان ترابرد شده ظرف این مدت از آن شکایت داشته اند، پیام نسبتاً طولانی و بعضاً تکرار شونده برخی اپراتور ها بود که وقتی کسی با شماره ی ترابرد شده تماس می گرفت تماس گیرنده را چندین ثانیه پشت خط نگه می داشت و حتی ممکن بود باعث شود تماس را قطع کند.

وب سایت تک شات: یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشترکان ترابرد شده ظرف این مدت از آن شکایت داشته اند، پیام نسبتاً طولانی و بعضاً تکرار شونده برخی اپراتور ها بود که وقتی کسی با شماره ی ترابرد شده تماس می گرفت تماس گیرنده را چندین ثانیه پشت خط نگه می داشت و حتی ممکن بود باعث شود تماس را قطع کند.
بوق و پیام اطلاع رسانی سیم کارت های ترابرد شده تغییر کرد
پس از بالا گرفتن نارضایتی مشترکان ترابرد شده از این موضوع، صادق عباسی شاهکوه، معاون بررسی‌ های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اوایا ماه جاری در این خصوص اظهار داشت: «با توجه به اینکه اپراتور ها روش‌ های متفاوتی برای اطلاع‌ رسانی در این باره انتخاب کرده بودند، روش اطلاع‌ رسانی استاندارد به تمامی اپراتور ها ابلاغ شده که از هفته ی ‌آینده اجرایی می‌ شود».

حال به نظر می رسد این پیغام از امروز تغییر کرده است؛ البته زمان انتظار کماکان کم نیست. پیغام جدید پس از پخش دو بوق پشت‌ سر هم، به اطلاع تماس گیرنده می رساند که: “هزینه تماس شما بین اپراتوریست” و بعد از یک وقفه، تماس وی با مخاطب ترابرد کرده برقرار می‌شود.

لازم به ذکر است با اجرای طرح ترابردپذیری، مشترکان تلفن همراه می توانند با حفظ شماره، اپراتور خود را تغییر دهند. به این ترتیب هزینه ی تماس های داخل شبکه ی مشترکان تغییر می کند که این موضوع باید به شکلی به اطلاع تماس گیرندگان می رسید. در همین راستا اپراتور های موبایل ملزم شدند پیش از برقراری تماس، این موضوع را طی پیامی به اطلاع تماس گیرنده برسانند.



لینک منبع

نویسنده مطلب: نیلوفر عابدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *