کسی خریدار توییتر نبود

به گزارش ای ماسیس :

در جدیدترین خبرها به این موضوع اشاره شده که شرکت Salesforce هم دیگر تمایلی به خرید توییتر ندارد و این موضوع یعنی اینکه اگر شرکت دیگری برای خرید این شبکه‌ی اجتماعی اقدام نکند، پروژه فروش توییتر با شکست مواجه می‌شود.

مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: در طول ماه گذشته شایعات مختلفی درباره‌ی فروش شبکه‌ی اجتماعی «توییتر» (Twitter) منتشر شده بود و حتی گفته شد که گوگل، مایکروسافت، Salesforce و حتی شرکت دیزنی از جمله مشتریان این شبکه‌ی اجتماعی هستند. همین چند روز پیش هم مشخص شد که سرانجام سرنوشت توییتر مشخص خواهد شد.
کسی خریدار توییتر نبود
امروز در خبرها به این موضوع اشاره شد که دو شرکت گوگل و دیزنی از جمع مشتریان خارج شده‌اند و تنها شرکت Salesforce به عنوان خریدار این شبکه‌ی اجتماعی باقی‌مانده است.

در جدیدترین خبرها به این موضوع اشاره شده که شرکت Salesforce هم دیگر تمایلی به خرید توییتر ندارد و این موضوع یعنی اینکه اگر شرکت دیگری برای خرید این شبکه‌ی اجتماعی اقدام نکند، پروژه فروش توییتر با شکست مواجه می‌شود. «مارک بنیوف»‌ (Marc Beioff) مدیرعامل شرکت Salesforce هم به این موضوع اشاره کرده که فعلا شرایط برای خرید توییتر مناسب نیست. او قیمت بالا برای خرید این شبکه‌ی اجتماعی را دلیلی برای انجام نشدن این کار اعلام کرد.

هنوز مشخص نیست که توییتر در آینده چه کار می‌خواهد بکند. این شرکت همچنان به فعالیت‌های روزمره‌ی خودش ادامه خواهد داشت و در آینده سعی می‌کند خریدار مناسب را پیدا کند. حتی این شرکت با ایجاد تغییرات در شبکه‌ی اجتماعی توییتر سعی کرده که کاربران بیشتری را به سمت خودش جلب کند.



لینک منبع

نویسنده مطلب: نیلوفر عابدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *